Regeneracja
DPF
Płock
Witam Państwa na swojej stronie. Skoro tu jesteście zapewne macie Państwo problem z systemem oczyszczania spalin .Ecu Power regeneracja dpf Płock rozwiąże każdy Państwa problem z tym systemem . Postanowiłem podzielić się z Państwem moimi doświadczeniami dotyczącymi filtra cząstek stałych w silnikach diesla.Czym więc jest filtr cząstek stałych, zwany też DPF i jakie trudności może on przysporzyć właścicielowi.
Filtr cząstek stałych jest integralną częścią począwszy od normy EURO-4 i ma na celu zmniejszenie emisji sadzy ze spalania oleju napędowego w silniku. Może być montowany zarówno w silnikach z pompowtryskiwaczami, jak i na Common Rail.
Jest to puszka w układzie wydechowym silnika i zawiera rurki ceramiczne pokryte katalizatorem chemicznym (najczęściej platynowym).
Katalizator pozwala obniżyć temperaturę reakcji chemicznej, w tym przypadku spalania cząstek sadzy. Rurki ceramiczne są naprzemiennie zatykane na wlocie i wylocie filtra.
Porowata struktura rurek pozwala na swobodny przepływ spalin, a cząsteczki sadzy zalegają na ścianach.Filtr cząstek stałych można łączyć z katalizatorem głównym, jak to ma miejsce np. w silnikach V6, takich jak Touareg, lub wykonać w postaci oddzielnej puszki, jak to ma miejsce np. w Audi A6.
Podczas pracy filtr cząstek stałych zostaje zatkany sadzą, co prowadzi do trudności w odprowadzaniu spalin. Aby wypalić nagromadzoną sadzę, stosuje się regenerację filtra. Istnieje regeneracja pasywna, w której sadza spala się podczas jazdy pod obciążeniem, na przykład podczas jazdy po autostradzie, w temperaturze 350-400 stopni i wyższej.
Podczas jazdy po mieście, gdzie nie ma możliwości rozgrzania filtra cząstek stałych do temperatury roboczej, aktywna regeneracja jest stosowana, gdy filtr jest napełniony. Jednocześnie sterownik zaczyna wstrzykiwać dodatkową porcję paliwa po głównym, zamyka zawór EGR i zmienia algorytm sterowania łopatkami turbiny.
Paliwo przez kolektor wydechowy dostaje się do głównego konwertera (katalizatora utleniania) i tam jest spalane. Temperatura w katalizatorze wzrasta, a w efekcie temperatura w filtrze cząstek stałych wzrasta do 500-700 stopni. Sadza zaczyna się wypalać.
Należy w tym miejscu zaznaczyć, że w przypadku nieudanych regeneracji, przerwania regeneracji lub awarii czujników układu lub katalizatora utleniającego część niespalonego paliwa dostaje się do oleju i go rozcieńcza, a z czasem poziom oleju może wzrosnąć dość znacząco.
Tak więc przyczyną dostania się paliwa do oleju i podwyższenia jego poziomu mogą być nie tylko wtryskiwacze, pierścienie uszczelniające na pompowtryskiwaczach czy pompa ale również układ regeneracji.
Oczywiście konieczna jest pilna wymiana oleju i zajęcie się przyczynami usterki.
Do obliczenia wartości napełnienia filtra cząstek stałych wykorzystywane są dwa modele, jeden opiera się na praktycznym pomiarze różnicy ciśnień między wlotem i wylotem filtra cząstek stałych za pomocą czujnika różnicowego, czujników temperatury i przepływomierza.
Drugi model oblicza wypełnienie na podstawie stylu jazdy, czujników temperatury i czujnika tlenu.
programowanie
czyszczenie
Wyłączanie
dpf
man
daf
scania
mercdes
osobowe
dostawcze
Ecu-Power
jeśli dpf nie nadaje
się
do regeneracji
wyłącz dpf już dzisiaj
albo
100 % ECO
BEZ AGRESYWNEJ
CHEMII
KTÓRA
USZKADZA FILTRY
naprawa czyszczenie regeneracja filtrów cząstek stałych płock DPF CAT SCR
DLACZEGO TA OFERTA JEST
NAJLEPSZA?
ta oferta regeneracji filtra dpf
w płocku
jest najlepsza ponieważ
Problemów związanych z zapchaniem DPF jest wiele .Tylko niewielki ułamek stanowi naturalne zapchanie.Inne to:
-niesprawny EGR
-niesprawna turbina
-niesprawne wtryskiwacze
-nieszczelność w układzie powietrznym
-awarie czujników
-naturalne zużycie
-i wiele innych ….
Objawy, które można zaobserwować, gdy coś jest nie tak z DPF/FAP
- Dym za samochodem
- Wyższe zużycie paliwa
- Turbo opóźnienie
- Tryb awaryjny
- Światło DPF/FAP
- Lampka silnika
Poniżej przedstawiamy listę najczęstszych błędów związanych z DPF. Wszystkie te problemy można rozwiązać, regenerując , bądz mapując ECU za pomocą naszych plików DPF Off.
- P0470 – Usterka czujnika ciśnienia spalin
- P0471 – Zakres/wydajność czujnika ciśnienia spalin
- P2002 – wydajność DPF poniżej progu (Bank 1)
- P2003 – wydajność DPF poniżej progu (Bank 2)
- P2031 – Obwód czujnika temperatury spalin (bank 1 czujnik 2)
- P2032 – Obwód czujnika temperatury spalin niski (bank 1 czujnik 2)
- P2033 – Obwód czujnika temperatury spalin wysoki (bank 1 czujnik 2)
- P2034 – Obwód czujnika temperatury spalin (czujnik 2 banku 2)
- P2035 – Obwód czujnika temperatury spalin niski (czujnik banku 2 2)
- P2036 – Obwód czujnika temperatury spalin wysoki (czujnik banku 2 2)
- P242F – Ograniczenie Dpf – Nagromadzenie popiołu
- P244A – Za niska różnica ciśnień DPF (Bank 1)
- P244B – Za wysoka różnica ciśnień DPF (Bank 1)
- P2452 – Obwód czujnika ciśnienia DPF A
- P2453 – Czujnik ciśnienia DPF A zakres/wydajność
- P2454 – Niski obwód czujnika ciśnienia DPF A
- P2455 – Obwód A czujnika ciśnienia DPF wysoki
- P2458 – Czas regeneracji DPF
- P2459 – Częstotliwość regeneracji DPF
- P2463 – Ograniczenie DPF – Gromadzenie sadzy
Jeśli twoje auto ma usterki towarzyszące , które powodują złe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej to filtr Dpf zapcha się ponownie na 100 % .
my potrafimy usunąć je wszystkie !!!
Regeneracja DPF Płock
Ogólnie w układzie wydechowym znajdują się 3 czujniki – temperatury, czujnik tlenu i czujnik różnicowy. Nieprawidłowe działanie któregokolwiek z tych elementów, sondy lambda, przepływomierza, EGR i wielu innych rzeczy prowadzi do niemożności lub trudności z regeneracją DPF. Wartości czujników temperatury i czujnika różnicowego można przeglądać w wartościach rzeczywistych.
Co do sygnalizacji kierowcy o usterkach w układzie regeneracji. W przypadku wykrycia usterki (niestety tylko oczywistej, na przykład przerwy czy zwarcia czujników), zapala się kontrolka silnika (awaria w układzie wydechowym). Jeśli filtr jest pełny sterownik próbował wykonać kilka aktywnych regeneracji w czasie podróży, jeśli próby nie powiodły się (np. były przerwane przez wyłączenie auta) zapala się ikona z filtrem cząstek stałych.
Ogólnie rzecz biorąc, konieczne jest, zanim będzie za późno, wyżarzanie filtra na pustej autostradzie. Jeżeli ilość paliwa w zbiorniku jest mniejsza niż jedna czwarta, aktywna regeneracja może się nie rozpocząć. Tak więc przyczyną może być również uszkodzony czujnik poziomu, który pokazuje mniej niż jedną czwartą zbiornika. Jeśli to nie pomoże, to na sterowniku zapala się ikona awarii układu wydechowego, a po chwili ikona awarii silnika. Silnik przechodzi w tryb awaryjny im dalej tym gorzej.
Jak sami Państwo widzicie układ DPF jest skomplikowany i wymaga odpowiedniego serwisowania. Jeśli nie będziemy dbać o nasze auta to wcześniej czy pózniej skończy się to kosztowną awarią .
CENA Hmm...
Jak ktoś wykona usługę w mojej jakości to za czyszczenie zapłacisz 0 PLN .
+GRATIS
adaptacje jeśli mieszkasz w okolicy
+GRATIS
kupon rabatowy 50% na chip tuning bądz modyfikację sterownika pod kątem DPF EGR ADBLUE ITP.
PROCEDURA ZAMÓWIENIA
odwiedz nas
albo
1.Zadzwoń a zabierzemy filtr od Ciebie i przywieziemy pod wskazany adres.
2.Chcesz programowej naprawy również zadzwoń a do dwóch godzin przyjedziemy przeprogramujemy sterownik i problem zniknie raz na zawsze.
3.Przyjedz do nas po uprzednim umówieniu wizyty , to tylko 15 km a w 30 minut naprawimy usterkę .
W INNYM WYPADKU :
Krok 1: Zamawiasz odbiór filtra w formularzu online,bądz telefonicznie tel: 516081054
Krok 2: Odbierzemy zapakowaną przesyłkę tego samego dnia, przy zamówieniu do godziny 11:30 z dowolnego miejsca .
Krok 3: Po otrzymaniu przeprowadzimy dokładną diagnozę i uzyskamy raport bazowy.
Krok 4: Wykonamy czyszczenie na najwyższym poziomie.
Krok 5: Wydamy raport z regeneracji filtra dpf zawierający logi, przyczynę zatkania oraz dalsze zalecenia.
Krok 6: Przesyłkę wysyłamy tego samego dnia, którą otrzymasz w dniu następnym.
jak zamówić
albo wypełnij formularz
regeneracja filtra dpf płock
może cię zainteresuje
- regeneracja DPF
- reset kontrolki DPF
- aktywacja DPF
- dezaktywacja DPF
- rozwiązywanie problemów z systemem oczyszczania spalin