Naprawa
Adblue
Peugeot
Dlaczego system Adblue uległ awarii w moim Peugeot? Czy zrobiłem coś źle, że właśnie mnie dotknęła ta kosztowna usterka? Czy mogłem uniknąć tej usterki? Czy naprawa Adblue w moim Peugeot będzie skuteczna? Na te i inne pytania postaram się Państwu odpowiedzieć wyczerpująco.
W założeniu normy spalin Euro 6 system Adblue miał być sprawny przez pięć lat albo 100000 km. Po tym czasie niestety często występują usterki w tym systemie. Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzeń w systemie Adblue w Peugeot? Oczywiście, najczęściej uszkadza się zbiornik, w którym znajdują się pompa, grzałka, czujnik poziomu oraz moduł Adblue.
Czy można wymienić którąś z tych części z osobna? Niestety, zbiornik jest jednym urządzeniem i nie da się wymienić poszczególnych elementów. Czy można kupić używany zbiornik Adblue do Peugeot? Z mojego doświadczenia wynika, że tylko około 20% używanych zbiorników nadaje się do ponownego użycia. Jeśli zdecydujesz się na naprawę, w grę wchodzi tylko oryginalna część.
Czy po wymianie zbiornika Adblue w Peugeot, mój system już się nie popsuje? Takiej gwarancji niestety nie ma. Często instrukcja serwisowa wymaga wymiany wszystkich elementów współpracujących. Czyli musimy jeszcze wymienić sondę NOx oraz wtryskiwacz. Na to jest gwarancja producenta, który zawsze będzie się starał udowodnić, że coś jednak zrobiliśmy nie tak.
Jak można jeszcze poradzić sobie z naprawą systemu Adblue w Peugeot? Można programowo uśpić system. Po tym zabiegu bez względu na rozległe uszkodzenia w tym systemie żadne usterki już nigdy nie będą zgłaszane i komunikat typu “zostało ci x kilometrów do unieruchomienia auta” już nigdy się nie pojawi. Jednakże, zalecamy naprawę systemu, aby zapewnić poprawne działanie samochodu oraz zgodność z normami emisji spalin.
pompa adblue w peugeot
- Pompę adblue można znaleźć w wielu modelach samochodów Peugeot, które są wyposażone w silniki o wysokiej wydajności i spełniają normy emisji spalin Euro 6.
- Pompa adblue jest częścią systemu redukcji emisji spalin w samochodzie i jest przeznaczona do pompowania płynu adblue do układu wydechowego, gdzie służy do neutralizacji tlenków azotu (NOx).
- Pompa adblue w Peugeot jest zazwyczaj umieszczona w zbiorniku płynu adblue lub w pobliżu niego. Może być napędzana elektrycznie lub mechanicznie, w zależności od modelu samochodu.
- Aby utrzymać odpowiedni poziom płynu adblue w samochodzie Peugeot, należy regularnie sprawdzać stan zbiornika i uzupełniać płyn adblue w przypadku potrzeby. W razie potrzeby należy również wymienić pompę adblue.
- Pompę adblue w Peugeot należy serwisować zgodnie z zaleceniami producenta, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność w redukcji emisji spalin. Należy również stosować tylko oryginalne części i płyn adblue zalecane przez producenta.
- Posiadamy profesjonalne stanowisko do testowania i naprawy pomp adblue w peugeot -zaufaj profesjonalistom .
wnętrze pompy adblue w peugeot
nieważne skąd jesteś
zadzwoń to ci pomogę
Jeśli na interfejsie diagnostycznym pojawiają się błędy:
-
P20E9 – “SCR NOx Catalyst Efficiency Below Threshold Bank 1”: oznacza to, że katalizator NOx w systemie adblue jest niewystarczająco skuteczny w redukcji emisji NOx. Może to być spowodowane zużyciem katalizatora, nieszczelnością w systemie NOx lub innymi problemami związanymi z wtryskiwaczami adblue.
-
P20EE – “SCR NOx Catalyst Efficiency Below Threshold Bank 2”: podobnie jak powyższy kod, ten również wskazuje na niską skuteczność katalizatora NOx w systemie adblue, tym razem w banku 2.
-
P203D – “Reductant Level Sensor Circuit Low Input”: wskazuje na problemy z czujnikiem poziomu adblue, który może mieć niski poziom lub być uszkodzony.
-
P204F – “Reductant System Performance”: ten kod błędu wskazuje na ogólny problem z wydajnością systemu adblue. Może to być spowodowane różnymi problemami, takimi jak zużyte wtryskiwacze adblue, nieszczelności w systemie adblue lub inne uszkodzenia w tym systemie.
-
P208A – “Reductant Pump Control Circuit/Open”: ten kod błędu wskazuje na problem z kontrolą pompy adblue, która może być uszkodzona lub nieprawidłowo pracować.
Lub inne związane z ciśnieniem możemy Ci naprawić pompę adblue w twoim Peugeot ,albo uśpić system.
wtryskiwacz adblue w peugeot
Możemy również zdiagnozować uszkodzony wtryskiwacz w samochodach marki Peugeot ,naprawić go bądź wymienić .na nowy
sonda nox w peugeot
Sonda nox to element ulegający również uszkodzeniu w samochodach Peugeot ,jeśli się uszkodzi możesz go wymienić na nowy bądź uśpić system .
to nie problem
dpf
egr
adblue
elektronika
osobowe
dostawcze
Ecu-Power
programoweanie naprawa
zmniejszenie zużycia
rozpoczęło się odliczanie
do unieruchomienia?
dręczy cię nadmierne
zużycie Adblue ?
potrzebujesz sprawdzonego pliku?
rozpoczęło się odliczanie
do unieruchomienia?
spis treści
Naprawa Adblue Peugeot
Czy system
adblue
można wyłączyć
Jeśli nie przerażają cię koszty to sugerujemy naprawę systemu Adblue W tej sytuacji proponujemy profesjonalną diagnostykę oraz wymianę części wyłącznie na nowe oryginalne. Jednak jeśli przerażają cię koszty to wiedz że wyprogramowanie systemu jest całkowicie odwracalne .
Dlatego właścicielom tego systemu, którzy nie są gotowi zainwestować w naprawę, sugerujemy wyłączenie Adblue. Usługa ta obejmuje programową dezaktywację sterowania i funkcji SCR . Wyłączenie oprogramowania poprzez przeprogramowanie ECU i wyłączenie w centralnej konfiguracji pojazdu AdBlue, BlueTec, DeNOx, DeNOxtronic, SCR .
Jednak jeśli tylko będziesz chciał odwrócić ten proces bez problemu możemy to wykonać .
jak zamówić
usługę
naprawy Adblue
w peugeot
Przyjedz do nad albo sprawdz gdzie aktualnie znajdują się nasi technicy na mapce poniżej.
od 1 do 2 godzin
wykonamy usługę
+GRATIS
Kompletna diagnostyka wszystkich systemów !!!
naprawa adblue
peugeot 508
Peugeot 508 to samochód klasy średniej wyprodukowany przez francuską markę Peugeot. Jest dostępny z różnymi wersjami silników, w tym z silnikami Diesla 2.0L i 1.6L wyposażonymi w system adblue. System adblue służy do redukcji emisji tlenków azotu (NOx) przez przetwarzanie ich na wodę i azot. Jest to technologia stosowana w wielu nowoczesnych samochodach, aby spełnić normy emisji spalin.
Jeśli posiadasz Peugeota 508 z silnikiem Diesla 2.0:
- Pojemność silnika: 2.0 litra
- Moc maksymalna: od 130 KM do 180 KM w zależności od wersji
- Maksymalny moment obrotowy: od 300 Nm do 400 Nm w zależności od wersji
- Średnie zużycie paliwa: od 4,2 l/100 km do 5,8 l/100 km w zależności od wersji
- Emisja CO2: od 111 g/km do 151 g/km w zależności od wersji
- Przyspieszenie 0-100 km/h: od 8,3 s do 10,2 s w zależności od wersji
- Prędkość maksymalna: od 215 km/h do 230 km/h w zależności od wersji
- Samochód posiada układ wtryskowy oraz komputer sterujący Delphi CDM6.2 a w nowszych DCM7.1 .Na obu tych sterownikach programowa naprawa systemu adblue jest skuteczna.
Jeśli masz Peugeota 508 z silnikiem Diesla 1.6:
- Pojemność silnika: 1.6 litra
- Moc maksymalna: od 114 KM do 130 KM w zależności od wersji
- Maksymalny moment obrotowy: od 300 Nm do 350 Nm w zależności od wersji
- Średnie zużycie paliwa: od 3,5 l/100 km do 5,5 l/100 km w zależności od wersji
- Emisja CO2: od 91 g/km do 112 g/km w zależności od wersji
- Przyspieszenie 0-100 km/h: od 10,5 s do 12,4 s w zależności od wersji
- Prędkość maksymalna: od 190 km/h do 207 km/h w zależności od wersji
- Auto z systemem adblue przeważnie jest na systemie Bosch i posiada sterownik silnika EDC17C60 i jak to w Boschu bywa jest podatny na wszelkiego rodzaju modyfikacje .
Czy system adblue jest awaryjny w Peugeot 508 i dlaczego ?
Odpowiadając na te pytanie stwierdzam że system ten ulega awarii nie częściej jak w innych autach ,norma spalin euro 6 wymagała aby system był sprawny przez 5 lat albo 100000 km po tym czasie czas na naprawy serwisowe tylko szkoda że tak kosztowne .
naprawa adblue
peugeot 5008
Peugeot 5008 to jeden z najpopularniejszych modeli francuskiej marki, który zdobył uznanie klientów dzięki swojemu przestronnemu wnętrzu, bogatemu wyposażeniu oraz oszczędnym silnikom. Jednym z silników dostępnych w Peugeot 5008 jest 1,5-litrowy diesel wyposażony w system adblue, który pomaga zmniejszyć emisję szkodliwych substancji do atmosfery.
Niestety, jak każdy system, również adblue w Peugeot 5008 czasami może ulec awarii. W takim przypadku konieczna jest naprawa adblue Peugeot, aby zachować pełną wydajność silnika i spełnić normy emisji spalin. Dlatego ważne jest, aby wiedzieć, gdzie można dokonać naprawy adblue w Peugeot 5008 ,zleć to fachowcom takim jak my.
Warto zaznaczyć, że system adblue w Peugeot 5008 jest podatny na awarie, zwłaszcza jeśli samochód jest eksploatowany w ciężkich warunkach lub nieprawidłowo użytkowany. Awarie systemu adblue mogą objawiać się spadkiem mocy silnika, pojawieniem się ostrzeżeń na desce rozdzielczej lub zużyciem płynu adblue.
Dlatego, jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy z systemem adblue w swoim Peugeot 5008, nie zwlekaj i skontaktuj się z nami, wykonamy profesjonalną naprawę adblue samocjodu Peugeot 5008. W ten sposób będziesz mógł cieszyć się pełną wydajnością swojego silnika i uniknąć ewentualnych kosztownych napraw w przyszłości.
Podsumowując, jeśli potrzebujesz naprawy adblue w swoim Peugeot 5008 z silnikiem 1,5 diesel, nie wahaj się skontaktować z doświadczonymi specjalistami, którzy szybko i skutecznie rozwiążą problem. Warto również regularnie kontrolować stan płynu adblue i dbać o prawidłowe użytkowanie samochodu, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów związanych z naprawą systemu adblue.
Oto informacje dotyczące osiągów oraz spalania Peugeota 5008 z silnikiem 1.5 diesel z systemem AdBlue:
Pojemność silnika: 1.5 litra Moc maksymalna: 130 KM Maksymalny moment obrotowy: 300 Nm Średnie zużycie paliwa: od 4,5 l/100 km do 5,3 l/100 km w zależności od warunków jazdy Emisja CO2: od 118 g/km do 138 g/km w zależności od wersji Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,8 s Prędkość maksymalna: 190 km/h
Zapraszamy również na profesjonalny chip tuning który poprawi osiągi tego fajnego autka.
naprawa adblue
peugeot 308
Peugeot 308 z silnikiem diesla 1,6 BlueHDi z systemem adblue to samochód z imponującymi parametrami technicznymi i innowacyjnymi rozwiązaniami, które przyczyniają się do zwiększenia oszczędności paliwa i zmniejszenia emisji spalin. Oto kilka ciekawych informacji na temat tego modelu:
- Silnik 1,6 BlueHDi z systemem adblue to mocny i wydajny silnik diesla, który oferuje 120 KM i moment obrotowy wynoszący 300 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 9,8 sekundy, a prędkość maksymalna
-
System adblue jest innowacyjnym rozwiązaniem, które umożliwia zmniejszenie emisji szkodliwych substancji przez silnik. adblue to płyn złożony z mocznika i wody, który wtryskiwany jest do układu wydechowego w celu redukcji tlenków azotu (NOx) poprzez przekształcenie ich w bezpieczne dla środowiska azot i wodę.
-
Peugeot 308 1,6 BlueHDi z systemem adblue jest jednym z najbardziej oszczędnych modeli w swojej klasie. Według danych producenta, średnie zużycie paliwa wynosi 4,2 l/100 km, a emisja CO2 to tylko 109 g/km.
-
Samochód wyposażony jest w wiele zaawansowanych technologicznie systemów, które przyczyniają się do zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Należą do nich między innymi system Active City Brake, który automatycznie hamuje samochód w przypadku zbliżania się do przeszkody, oraz system Park Assist, który ułatwia parkowanie.
-
Wewnątrz Peugeota 308 1,6 BlueHDi z systemem adblue znajduje się wiele nowoczesnych rozwiązań, które podnoszą komfort jazdy. Do najważniejszych należą system multimedialny z ekranem dotykowym o przekątnej 9,7 cala, system nagłośnienia Hi-Fi oraz panoramiczny dach szklany.
- Niestety, po przebiegu około 50 000 km system adblue w niektórych pojazdach Peugeot 308 może stać się bardzo awaryjny. W takiej sytuacji jedyną skuteczną metodą naprawy może być wyłączenie tego systemu poprzez jego wyprogramowanie czy też wyłączenie.