Naprawa
Adblue
Warszawa
Czy twoje auto odlicz czas do unieruchomienia? Czy zapaliła się kontrolka z Adblue? Serwis Ecu Power upora się z twoim problemem w 30 minut .
Ile kosztuje naprawa Adblue w Warszawie ? Naprawa Adblue w wyspecjalizowanym serwisie w samochodzie osobowym w Warszawie kosztuje od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Jeśli zaczęło się odliczanie do unieruchomienia zostało Ci zapewne maksymalnie 1000 km i auto już się nie uruchomi ? Zadzwoń do nas naprawimy to w 30 min . za ułamek tej ceny 100% zadowolenia .
Serwis Ecu Power naprawa Adblue Warszwa rozwiąże Państwa problemy z systemem Adblue w sytuacjach w których inne warsztaty nie były w stanie usunąć usterki również na dojazd .
Adblue to mieszanka mocznika i wody dejonizowanej, która jest rozpylana w układzie wydechowym silników wysokoprężnych w celu zmniejszenia poziomu tlenku azotu w spalinach. Stosowanie tego płynu jest niezbędne, aby silniki wysokoprężne spełniały najnowsze normy środowiskowe.
Czy system Adblue jest powiązany z systemem DPF ? Oba te systemy są odpowiedzialne za eliminację szkodliwych substancji ze spalin . Filtr cząstek stałych DPF jest odpowiedzialny za eliminację sadzy a Adblue , SCR za tlenki azotu NOx . Serwis Ecu Power naprawa Adblue Warszawa poradzi sobie z każdym z tych systemów szybko i profesjonalnie .
Adblue stosowany jest jako dodatkowy płyn roboczy w silnikach wysokoprężnych wykorzystujących technologię selektywnej redukcji katalitycznej – SCR. Obecność SCR jest obowiązkowa dla samochodów z silnikiem Diesla, począwszy od normy Euro-4.
System był początkowo stosowany głównie w samochodach ciężarowych MAN, DAF, Iveco, Scania, Volvo i Renault , a później do samochodów osobowych – BMW X5 i X6, diesle VAG z silnikami TDI, Citroen i Peugeot z silnikami BlueHDi, Mercedes z silniki BlueTEC i inne samochody.
Ecu Power naprawa Adblue Warszawa rozprawi się z awarią tego systemu w 30 minut wystarczy że przyjedziesz do nas bądz sprawdzisz na mapce poniżej gdzie obecnie znajdują się nasi technicy a my przyjedziemy w umówione miejsce i naprawimy adblue .
Posiadamy ogromną wiedzę z dziedziny motoryzacji popartą wykształceniem trzydziestoletnią praktyką oraz szeregiem certyfikowanych szkoleń .Zaufaj nam a dołączysz do szerokiej rzeszy zadowolonych klientów.
to nie problem
dpf
egr
adblue
elektronika
osobowe
dostawcze
ciężarowe
Ecu-Power
programoweanie naprawa
zmniejszenie zużycia
rozpoczęło się odliczanie
do unieruchomienia?
dręczy cię nadmierne
zużycie Adblue ?
nie możesz przyjechać zadzwoń
do dwóch godzin
będziemy u ciebie
spis treści
główne wady adblue
- Wysoki koszt części zamiennych i akcesoriów
- Częsty brak oryginalnych części
- Konieczność użycia płynnego odczynnika Adblue (jego zużycie wynosi 4-6%
- Ciekły odczynnik zamarza w temperaturze -11C°
- Znaczny wzrost kosztów samochodu ze względu na zainstalowany system
- Bardzo drogie serwisowanie
- Niska skuteczność systemu przewidziana na pięć lat
NAPRAWA
ADBLUE
WARSZAWA
Możliwe metody naprawy Adblue Warszawa:
- Wykonamy diagnostykę i wymienimy uszkodzone elementy na nowe oryginalne Koszt samych części może w skrajnych przypadkach wynieść nawet kilkanaście tysięcy złotych . Stosujemy tylko oryginalne części gdyż tylko takie dają gwarancję poprawnego działania systemu.
- Możemy również przeprogramować sterownik twojego silnika za pomocą specjalnego programatora.
Metoda ta pozwala wyłączyć elementy systemu, usunąć błędy i usunąć ograniczenie mocy w przypadku awarii systemu. W zależności od samochodu i wyposażenia proces odczytu i zapisu oprogramowania odbywa się albo przez złącze OBD2, albo przez bezpośrednią ingerencję w sterownik silnika .
Ta opcja jest odpowiednia zarówno dla pojazdów w trybie awaryjnym, jak i dla silników Diesla z działającym systemem. Jednak my, nie zalecamy wyłączania żadnych prawidłowo działających systemów kontroli emisji spalin. - Czy ta metoda jest odwracalna ?Tak ta metoda jest odwracalne w każdym momencie możemy z powrotem wgrać do sterownika twoje oryginalne oprogramowanie .
- Instalacja emulatora Adblue.Ta metoda jest zasadniczo tym samym sposobem, tylko „wirtualnym”. Urządzenie elektroniczne instalowane jest na linii magistrali CAN i emuluje poprawną pracę systemu. Minusem emulacji jest to, że do instalacji system musi być sprawny i wolny od błędów. Ponadto trudno jest znaleźć idealnie działający emulator, mimo że koszt niektórych sięga kilka tysięcy złotych. Chińskie kopie prawie zawsze działają nieprawidłowo. Ale główną wadą emulatorów nie jest nawet wysoka cena i możliwa niesprawność, ale fakt, że podczas usuwania innych systemów, na przykład filtra cząstek stałych, nadal będą pojawiać się błędy, ponieważ emulator nie może uwzględnić wszystkich trybów i warunków pracy z auta.
przyczyny awarii Adblue
Dwie główne przyczyny związane z awarią systemu to:
- System ma dość dużą liczbę komponentów, które okresowo ulegają awarii i wymagają wymiany.
- Użycie odczynnika w płynie złej jakości.
- System ogólnie jest bardzo awaryjny
Problemy z Adblue prowadzą do przykrych konsekwencji:
- prędkość silnika jest zmniejszona o 40-50%
- samochód ogranicza moc
- włączony jest tryb awaryjny
W przypadku problemu zapali się lampka CHECK ENGINE. W niektórych modelach samochodów na desce rozdzielczej pojawi się wiele ostrzeżeń .
Jeśli chcesz się dowiedzieć jeszcze więcej o naprawie systemu adblue zapraszamy na stronę wikipedii .
+GRATIS
Kompletna diagnostyka wszystkich systemów !!!
dostępni technicy w terenie
A może interesuje cię
Naprawa Adblue
Warszawa
mercedes w213 2019 R
Chip tuning Mercedesa Klasy E z silnikiem W213 E200 197 KM zwiększy moc Twojego Mercedesa ze 197 do 260 KM. i moment obrotowy od 320 do 420 Nm.
Zamawiając chip tuningowy, czas przyspieszania Mercedesa E Klasa W213 E200 197 KM do 100 km/h zostanie skrócony do 6 sekund i zmniejszy się zużycie paliwa.
Dzięki tuningowi silnika wzrost mocy wyniesie ponad 31% do KM.
Zamawiając usługę programowej naprawy Adblue Warszawa w Ecu Power sterownik silnika MD1 pokonamy w 30 minut .Problem z usterką systemu Adblue nigdy nie wróci .
peugeot 508
Peugeot 508 to jeden z bardziej awaryjnych samochodów z systemem Adblue średnio po 2014 roku .Dlaczego w tych samochodach ten system ulega często uszkodzeniu i jak możesz go naprawić?
Moim zdaniem jest to loteria komu się uszkodzi a komu nie ale faktem jest że w Peugeotach oraz Citroenach dzieje się to znacznie częściej.
Jednak naprawa Adblue w Peugeocie nie musi być droga.Zadzwoń do nas a serwis Ecu Power Naprawa Adblue Warszawa naprawi twój system nawet pod twoim domem.
Dodatkowo możemy wykonać dla Ciebie profesjonalny Chip Tuning .
citroen c4
Citroen C4 to kolejny samochód w który, dość często dochodzi do usterek systemu Adblue .Bez względu ba wiek auta nawet już w kilku letnich autach tej marki system Adblue często zawodzi. Czasami pomagają resety po zatankowaniu czynnika. Jeśli jednak po resetach usterka daje znać o sobie to proponujemy zadzwonić do nas a serwis Ecu Power naprawa Adblue Warszawa w 30 minut upora się z twoim problemem .
naprawa adblue chip tuning jaguar xf
Chip tuning Jaguara XF z silnikiem 2.0D który w standardzie posiada 176 KM oraz 430 NM momentu obrotowego zwiększy moc Twojego Jaguara do 205 KM. i moment obrotowy do 465 Nm
Zamawiając usługę programowej naprawy Adblue w Jaguar XF w Warszawie sterownik silnika MEDC17.9 pokonamy w 30 minut .Problem z usterką systemu Adblue nigdy nie wróci .
Zawsze przy tej klasie samochodu sczytujemy ze względu bezpieczeństwa całą zawartość sterownika ,w każdym momencie możemy Ci wgrać pierwotne oprogramowanie.
Jak myślisz czy programowa naprawa adblue w Jaguarze XF jest bezpieczna i skuteczna ? Tak jeśli poświęcimy trochę więcej czasu i sczytamy zawartość softu prosto ze sterownika nie bacząc na pościerane dłonie wyciągając go z auta.Po naprawie adblue znikają wszelkie błędy nie ma odlicznia i nie świeci check engine .
Czy wiesz że:
-
Dzięki technologii SCR z zastosowaniem płynu adblue, silnik w samochodzie Jaguar XF Diesel jest bardziej ekologiczny i spełnia normy emisji spalin Euro 6. pod warunkiem że system ten jest sprawny i pracuje w optymalnych warunkach .
-
Jaguar XF Diesel z oferuje osiągi porównywalne do benzynowych silników o podobnej mocy, jednocześnie zapewniając oszczędność paliwa.
-
Samochód ten ma pojemność silnika 2.0 litra i oferuje moc prawie 180 KM oraz moment obrotowy 430 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu 8,1 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 228 km/h.
-
Jaguar XF Diesel jest wyposażony w zaawansowany system nawigacji oraz multimedialny system rozrywki z wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 10,2 cala.
-
Samochód oferuje także wiele systemów bezpieczeństwa i asystujących kierowcy, takich jak system rozpoznawania znaków drogowych, system monitorowania martwego pola czy system automatycznego parkowania.
-
Wnętrze samochodu jest luksusowe i wykonane z najwyższej jakości materiałów, takich jak skóra i drewno. Jaguar XF Diesel oferuje także dużo przestrzeni na nogi i głowę dla kierowcy i pasażerów.
-
Samochód ten jest dostępny w kilku wersjach wyposażenia, które umożliwiają dostosowanie go do indywidualnych potrzeb i preferencji klienta.
naprawa adblue citroen c4 picasso
Citroën C5 Picasso z systemem adblue to interesujący pojazd, który wykorzystuje nowoczesne technologie do redukcji emisji spalin. System adblue polega na dodawaniu specjalnej płynnej substancji do układu wydechowego w celu obniżenia emisji tlenków azotu (NOx), co przyczynia się do poprawy jakości powietrza. Substancja ta reaguje z tlenkami azotu w katalizatorze selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), przekształcając je w nieszkodliwe azot i wodę.
Należy jednak zauważyć, że niektóre systemy adblue mogą być podatne na awarie lub problemy techniczne. W przypadku wystąpienia problemów z systemem adblue w Citroënie C4 Picasso, nasz serwis jest w stanie podjąć działania naprawy adblue , włącznie z możliwością wyłączenia tego systemu, jeśli jest to konieczne.
Jeśli chodzi o Citroëna C4 Picasso z silnikiem 2.0 diesel, oto niektóre parametry techniczne tego modelu:
- Silnik: 2.0 Diesel
- Pojemność silnika: 1997 cm³
- Moc: Zależy od wersji i rocznika, ale może się mieścić w przedziale od około 120 KM do 160 KM.
- Maksymalny moment obrotowy: Również zależny od wersji, ale może wynosić od około 300 Nm do 370 Nm.
- Skrzynia biegów: W zależności od wersji dostępne mogą być skrzynie manualne lub automatyczne.
- Przyspieszenie 0-100 km/h: Zwykle mieści się w przedziale od 9 do 11 sekund, w zależności od konfiguracji.
- Średnie zużycie paliwa: To może być różne w zależności od warunków jazdy, wersji silnika i rocznika, ale przykładowie mieści się w przedziale od około 5 do 7 litrów na 100 km.
Oto przykładowe błędy diagnostyczne, jakie mogą się pojawić przy awarii systemu adblue w Citroenie C4 Picasso:
-
Komunikat “Niski poziom płynu adblue” / “Uzupełnij adblue” (Kod błędu: P20B9): Ten komunikat może pojawić się, gdy poziom płynu adblue w zbiorniku jest zbyt niski. W przypadku niskiego poziomu płynu, system adblue może być dezaktywowany, co ogranicza emisję spalin. Wymaga to uzupełnienia płynu adblue w odpowiedniej ilości.
-
Komunikat “Błąd systemu SCR” / “Awaria katalizatora SCR” (Kod błędu: P20EE, P20C9): Ten komunikat wskazuje na potencjalną awarię systemu SCR, który jest odpowiedzialny za redukcję emisji tlenków azotu. Może to być spowodowane uszkodzeniem katalizatora SCR lub problemami z czujnikami kontrolującymi jego działanie.
-
Komunikat “Awaria systemu adblue” / “Konieczna naprawa adblue” (Kod błędu: P20F5): Taki komunikat może sugerować poważniejszą awarię w systemie adblue, na przykład problem z pompą dostarczającą płyn adblue do układu wydechowego. W takim przypadku może być konieczna wizyta w serwisie w celu zdiagnozowania i naprawy problemu.
-
Komunikat “Ograniczenie prędkości do 20 km/h” / “Tryb awaryjny adblue” (Kod błędu: P205B): Gdy system adblue wykryje poważną awarię, może wejść w tryb awaryjny, ograniczając prędkość pojazdu do bezpiecznego poziomu (na przykład 20 km/h). To ma na celu zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji przy jednoczesnym ograniczeniu potencjalnych uszkodzeń.
-
Komunikat “Błąd czujnika jakości adblue” / “Problem z czujnikiem adblue” (Kod błędu: P20E8): Czujniki jakości adblue monitorują skład płynu w zbiorniku. Jeśli wystąpią błędy związane z tymi czujnikami, może to wpłynąć na skuteczność procesu redukcji emisji NOx.
-
Komunikat “Błąd komunikacji z modułem adblue” / “Brak komunikacji z systemem adblue” (Kod błędu: P20A0): Taki komunikat może wskazywać na problemy z komunikacją pomiędzy modułami kontrolnymi a systemem adblue. To może być spowodowane uszkodzeniem kabli, złączy lub modułu sterującego.
Należy pamiętać, że dokładna diagnoza i naprawa wymagają specjalistycznego sprzętu diagnostycznego oraz doświadczenia w dziedzinie mechaniki samochodowej. W przypadku wystąpienia któregokolwiek z tych komunikatów, zaleca się skonsultowanie się z naszym serwisem, aby przeprowadzić dokładną diagnostykę i podjąć odpowiednie działania naprawcze.
Instrukcja napełniania
adblue
- Poziom Adblue należy regularnie sprawdzać a w chwili kiedy pojawi się komunikat na desce rozdzielczej należy przystąpić do uzupełnienia płynu.
- System Adblue jest na bieżąco kontrolowany przez sterownik silnika , gdyby pojawiła się usterka zostaniesz o tym poinformowany wtedy zachęcamy do kontaktu z serwisem naprawa Adblue Warszawa.
- Adblue uzupełniamy różnie , w zależności od stylu jazdy , temperatury zewnętrznej oraz temperatury roboczej układu zwykle kilka razy między przeglądami .
- Uzupełnienia Adblue możemy dokonać na stacji paliw jak również w serwisie naprawa Adblue Warszawa .
- Gdy chcemy uzupełnić płyn Adblue najczęściej wlew płynu znajduje się obok wlewu paliwa i ma niebieską zakrętkę .Nie jest to jednak normą ,jeśli masz wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami w celu lokalizacji wlewu .
- Dolewamy odpowiednią ilość płynu bardzo powoli aby nie powstały pęcherze powietrza.
- Należy nie przepełniać zbiorniczka na płyn Adblue .
sprawność systemu
adblue
- Norma spalin Euro 6d zakładała że samochody musiały spełniać tą normę przez 5 lat lub 100 000 km .Więc nasuwa się pytanie co po tym okresie? Czy nasz samochód dalej musi spełniać normy Adblue?Na te pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć gdyż nikt mi na nie , nie jest w stanie odpowiedzieć .Jednak tłumacząc tą dyrektywę dokładniej zadaję sobie pytanie -o co w tym wszystkim chodzi?
- Nowa norma spalin Euro 7 która wkrótce się pojawi zakłada że auta będą musiały utrzymywać normę spalin przez 10 lat bądz 200 000 km .Czyli już w tej chwili 80 % samochodów jeżdzących po naszych drogach tej normy nie spełni .O co w tym wszystkim chodzi?Nie wiem.